onsdag 26 mars 2014

Framåt eller Yes, I´m alive

Jo, jag finns fortfarande.
Tack alla fina som bekymrat sig för mig och undrat, jag har verkligen tagit till mig er omsorg, den värmer.

Jag är kvar i min relation, den jag bara inte kände mig redo att släppa.
Starkare, tryggare, lugnare- jag vindlar framåt i en underbar fart och det händer mycket längs vägen.
Osäkerheten och svartsjukan finns där, men i mycket mindre omfattning nu- inte för att jag vet mer och vi har en mer öppen kommunikation kring den relationen han har (som jag förvisso vet att han långsamt håller på att avsluta), utan för att han är är tydligare i sin relation till mig.
Vad jag betyder, hur viktig jag är, hur jag påverkar honom.
Hur jag förändrar hans uppfattning om sig själv i BDSM- världen, hans uppfattning om honom själv som flersam.

Det gör mig lugn och låter mig öppna upp än mer, njuta än mer, ta till mig på ett helt annat sätt.
Jag är trygg i att jag är viktig, har ett enormt värde och att det jag känner får gehör hos honom, finner en spegel och reflekteras tillbaka.
Jag reser, färdas och håller andan...

Jag mår bra där.






1 kommentar:

  1. Har inte tittat här på ett tag, men det här var skönt att läsa!

    SvaraRadera