torsdag 2 januari 2014

Vart ska vi?

Jag har haft fantastiska möten med H.
Overkligt magiska, underbara möten där min undergivenhet tagit sig nya former och uttryck, där Han lett mig djupare, där jag upplevt mer smärta och njutning än jag någonsin trodde att jag skulle kunna hantera.

Och jag har njutit av varje sekund.

Jag har fått bekräftelse,  haft makalösa mailutbyten och smsdialoger, Han har på så många sätt berättat utifrån sitt försiktiga sätt att uttrycka just sådana saker att jag på många sätt är unik.
Att jag skapar en känsla i honom han inte känt på många år, oavsett hur många relationer han haft.

Jag har slickat i mig, låtit mig omvälvas och tagit till mig. Känt mig lugn, trygg.

Jag har piskats, rappats, blivit duktigt munknullad och gjort stora framsteg med att ta emot honom långt, djupt ner i min hals.
Jag kämpar, vill, försöker för jag vet att han njuter så av det.
Och jag njuter av den totalt ägda känsla det ger mig.

Jag har blivit tagen hårdare än jag någonsin trott vara möjligt, analknullad på de mest fantastiska sätt med en sådan lyhördhet för min rädsla och en sådan omsorg att jag nästan varit gråtfärdig.

Ändå skaver det någonstans.
Någonstans gnäller min självkänslas prudentliga förkläde om huruvida det verkligen är så som han säger.
Och vad det egentligen innebär.

Är jag så speciell, eller är det en listig väg att få mig att ge upp försvaren?
Hans andra relation fortgår, det har han gjort klart och tydligt.
Jag dealar med det så gott jag kan, och många dagar fungerar det. Andra, när bilder från deras möten dyker upp i bildgallerierna på Darkside vill jag bara kräkas.
Jag ser hur nya vackra kvinnor läggs till bland vännerna, kanske är han deras mentor. Kanske vill han bygga upp fler relationer.
Tvivlen gnager.

Ibland blir jag liten och ledsen, skälvande och darrande.
Ibland blir jag stark och rasande. Sätter näsan i vädret och låter blicken låga, känner med hela mitt väsen att det här är mer än jag egentligen kan acceptera.

Han äger mig inte.
Men hans intentioner är att en dag göra det, och jag blir allt mer kluven till om jag verkligen är gjord för det. Är det en sådan relation jag vill ha?
Bara det faktum att jag kan bli rasande över att jag förutsätts att inte träffa andra- om det behovet skulle uppstå ska jag kommunicera det med honom så löser vi det- men han gör exakt precis som han vill.
Det ingår i D/s dynamiken, hans makt och rätt vs min undergivenhet.
Och i mig lågar det.

Det är inte på något vis så att han ligger runt, tar för sig och härjar hur som helst- inte alls.
Men den skeva fördelningen verkar inte riktigt fungera för mig. Kanske behöver jag träffa andra för att lättare hantera hans flersamhet.

Jag funderar också på huruvida jag egentligen är undergiven även utanför våra möten. Utanför sängen.
Så många gånger skulle jag bara vilja vara med honom, känna honom, utan att det hela tiden ramlar över i en dominant situation.

Kanske är jag livsstildominant, som jag upplever mig själv när jag i all övrig vardag är autoritär och on top of, ganska imponerande på många sätt och med den där naturliga instinkten att kontrollera och målmedvetet jobba mig dit jag vill.

Vill jag egentligen ha en relation till honom som vid varje möte innebär underkastelse?
Jag vet inte.
Vi är båda intellektuella, verbala och kommunikativa individer som har vibrerande otroliga dialoger via text.. Kanske skulle jag vilja ha en del av det även när vi ses.

Många tankar. Jag låter dem formas, känner in, känner efter.

Jag vet att han är den mest fantastiska man jag någonsin mött, även utanför dominansen. 
Människan, individen, mannen.






2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det låter som du haft en härlig och utvecklande tid tillsammans med honom, baserat på det du skrivit.
    Men det var en sak som fick mig att reagera: '' Det ingår i D/s dynamiken, hans makt och rätt vs min undergivenhet.'' WTF? Nej! Det ingår inte alls i D/s dynamiken. Eller det kanske det gör, om båda parter är med på det. Och det verkar du inte vara. Jag har kommenterat din blog tidigare, och som undergiven är det lätt att glömma bort att det faktiskt är VI som har makten. Det är våra gränser som vi låter någon annan tänja på. De är vi som bestämmer hur långt det kan/ska gå.
    Jag kan bara dela med dig om hur jag har det, hur det fungerar för mig. Jag är inte undergiven utanför det sexuella. Aldrig. Jag har en hög utbildning och ett utmanande jobb. För mig handlar min undergivenhet om att kunna och få släppa kontrollen till någon annan, sen att jag njuter av smärta är en annan sak. Men jag kan leva i ett förhållande som ger mig det jag behöver, en trygg famn att somna i, en livskamrat som jag litar på och som jag vet inte kommer såra mig. En partner som älskar mig för den jag är, och bara mig. Vi har valt varandra och ingen av oss är villiga att dela den andra med någon annan. Det finns en djup respekt mellan oss och det vi kan lika gärna ha ''vanilj sex'' som bdsm sex.
    Jag har varit medveten om jag är undergiven i över 10 år, så jag har haft tid att hitta mig själv och komma fram till vad jag är villig att ställa upp på, vad jag kan acceptera. Det tar tid, och det gör ont. Men, utifrån mig själv och mina erfarenheter, jag hade inte stannat kvar hos en partner som inte kan prioritera mig först. Och jag hade aldrig accepterat flersamheten från hans/hennes sida. Oavsett allt annat som blir uppfyllt. Inte för att döma, jag känner inte dig, men DU förtjänar bättre än det. DU ska inte böja dig baklänges för att tillfredsställa hans önskningar.
    Att vara undergiven är att vara stark, självsäker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt, jag uttryckte mig klumpigt!
      Jag menade inte att den ingår i någon sotrs allmän D/s- dynamik, utan i den som finns mellan honom och mig. Den är egentligen inte uttalad, utan har formats genom utvecklingen av vår relation och jag har först nu börjat identifiera och kommunicera den.

      Jag uppskattar mycket att du delar med dig av din erfarenhet av undergivenhet, jag behöver verkligen andra undergivnas upplevelse att fundera kring. Inte för att däri hitta vad just JAG vill, men för att få perspektiv och varianter längs min väg att hitta det som är rätt för mig.

      Min och H:s relation har vuxit fram under hösten, från början var den en fantastisk mailkonversation kring livet, världen, oss själva och BDSM, hur vi uppfattade tillvaron. Efterhand djupnade intimiteten och vi möttes, fortsatte att utvecklas tillsammans och har idag en relation vars djup och tempo förvånar oss båda.
      Han har lång erfarenhet, lever sitt liv i den här världen, jag är ny och H är min första relation som ug. Det innebär att jag inte riktigt vet vad jag vill ha eller hur jag vill ha det, däremot upptäcker jag efterhand, njuter i insikter, rasar vid tvivel och försöker hitta min roll.
      Jag kommunicerar dessa tankar med honom noga, för honom är det oerhört viktigt men när det gäller just dessa tankar kring monogami vs flersamhet är jag försiktig, känner mig dum och väger mina ord.
      Han vill inte att jag ska göra det, det är mitt val. De delar kring det här som kvarstår som frågor i mig gör det för att jag ännu inte har kommunicerat dem med honom, jag vill tänka klart och formulera dem först.
      Bloggen är en hjälp i den processen.
      Och dina kommentarer så fina och omtänksamma, de värmer och ger mig nya perspektiv.
      Tack, fina du!

      Radera