måndag 2 december 2013

Till helgen

… kommer han hem.

Det dröjer säkert ytterligare några dagar innan jag kan träffa honom, och varje timme dunkar i mig.

Helgens upplevelse med den Andre var på många sätt en vändpunkt för mig.
Insikten om att Han är så unik, så perfekt för mig, att jag inte kan hitta en sådan man hur som helst, lättvindigt. Det räcker inte att han är dominant, det är så oändligt mycket mer som måste passa- som ett pussel.
Han är en så makalös person, som gjord för mig.

Jag kommer säkert att känna svartsjuka.
Jag kommer säkert att lida av tanken på hur Han ser på den andra kvinnan, hur Han rör henne, hur Hans tid stannar när Han äger henne.. Och jag försvinner ur Hans medvetande.
Jag kämpar med det hela tiden, jag är inte van, inte gjord för det, mitt medvetande är inte så öppet än.
Men det är värt det.

Det jag får av Honom, det Han ger mig slår allt, står över allt.
Jag är hans.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar